نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: شهید رئیسی الگویی برای همگان در حوزه خدمت است

تاریخ ارسال : 1403/03/08

شهید رئیسی الگویی برای همگان در حوزه خدمت است

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

 

زنجان با حضور حضرت آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، فرماندار برخی شهرستان های استان، جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین سپاه ناحیه زنجان و همکاران این نهاد انقلابی برگزار شد.

در ابتدا حضرت ایت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در  استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن از الگو شدن شهدا بیمناک است، گفت: یکی از همین شهدایی که امروز به الگوی نسل جدید تبدیل شده، شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: همین الگو بودن و تأثیرگذاری باعث شد تا شاهد برگزاری مراسم تشییع باشکوه و استقبال بی‌نظیر مردم ایران اسلامی در تشییع پیکرهای امام راحل، شهید سلیمانی و شهید رئیسی باشیم.

حضرت آیت اله خاتمی  با یادآوری اینکه به همه ما انسان‌ها فرصت ایفای نقش داده شده است و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، ادامه داد: بی‌تردید شهید آیت‌الله رئیسی از این فرصت برای خدمت به مردم با توکل بر خداوند استفاده کرد و عنوان شهید را به یدک کشید؛ چرا که شهدا همواره جاودانه خواهند ماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه حضور باشکوه و حماسی مردم ایران در آئین تشییع پیکر شهدای خدمت حاکی از قدردانی ملت از خدمت‌گزاران واقعی نظام است، خاطرنشان کرد: وقتی توکل بر خداوند رکن همه امور باشد، خداوند نیز این عزت را به انسان عطا کرده و مردم همواره از وی به نیکی یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم باید به الگویی برای همه مسؤولان بدل شود، افزود: دولت سیزده و در رأس آن رئیس‌جمهور شهید نمونه بارز و الگویی بی‌بدیل از خدمت‌رسانی به مردم بود که بی‌وقفه در این راه و برای اینکه گره‌ای از مشکلات مردم باز کند، تلاش می‌کرد.

 

موضوع خبر :
  • گرامیداشت
  • شهدای خدمت
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه
  • مدیرکل بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: شهید رئیسی الگویی برای همگان در حوزه خدمت است چیست؟

سوال: