مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان : معرفی بیش از 9 هزار متقاضی تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن روستایی به بانک های عامل

تاریخ ارسال : 1403/02/08

معرفی بیش از 9 هزار متقاضی تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن روستایی به بانک های عامل

احمدی مدیریت شعب بانک مسکن استان با حضور در بنیاد مسکن با مهندس خواجه ای مدیرکل این نهاد در راستای گسترش تعاملات و ارایه تسهیلات به متقاضیان مسکن دیدار و گفتگو کردند.

 

در ابتدا مهندس خواجه ای  با تاکید اینکه، بانک‌های عامل با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند ضمانت زنجیره‌ای به خوبی توانسته اند، در اعطای تسهیلات به روستائیان کمک نمایند، افزود: تعامل مطلوب بین بانک ها و  بنیاد مسکن موجب شده،  روند اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح استان با سرعت بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برداشته شدن موانع گوناگون بهره مندی از تسهیلات مسکن به ویژه در روستاها، زمینه سهولت در دریافت این تسهیلات برای مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکونی، بیش از پیش فراهم شده است.

وی با قدردانی از عملکرد بانک مسکن در راستای تحقق اهداف این نهاد انقلابی، همکاری و تعامل همه بانک ها  را باعث ایجاد دلگرمی در جامعه ، ایجاد زیر ساخت های لازم، شناسایی نیازمندیهای جامعه و تحقق اهداف بر شمرد و بر گسترش تعاملات در راستای اخذ تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید نمود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان به اعطای تسهیلات 350 تومانی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی روستایی اشاره کرد و گفت: برای دریافت تسهیلات 350 میلیونی ، تاکنون 9940 متقاضی به بانک های عامل معرفی نمودیم که از این تعداد 2500 خانوار انعقاد قرارداد نموده اند

خواجه ای با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات پنج درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است، افزود: تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند

وی  تصریح کرد: از مجموع ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان، تا کنون 57 درصد مقاوم سازی شده است، که امیدواریم تا پایان سال 1410 با همکاری خوب بانک های عامل و ارائه تسهیلات شاهد مقاوم سازی کلیه واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان باشیم.

در ادامه احمدی مدیر امور شعب بانک مسکن ادامه داد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی از سوی این بانک  وجود ندارد و  هم اکنون نیز در تلاش هستیم روند پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی استان را در سال جاری  سرعت بخشیده تا متقاضیان براحتی از خدمات تسهیلات بهره مند شوند.

وی از  آمادگی بانک مسکن جهت تعامل با سازمان ها و ادارات استان به ویژه بنیاد مسکن جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم به ویژه اقشار کم درآمد خبر داد و گفت: تا کنون همکاری بسیارخوبی بین بنیاد مسکن و بانک مسکن صورت گرفته که امیدواریم با  گسترش تعاملات و همکاری ها و همچنین استفاده از ظرفیت و پتانسیل دهیاری ها، بخشداری ها شاهد خدمت رسانی ارزنده تر و بیشتر به مردم باشیم.

 

 

موضوع خبر :
  • تعامل
  • بانک مسکن
اشخاص :
  • مدیر بانک مسکن
  • بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان : معرفی بیش از 9 هزار متقاضی تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن روستایی به بانک های عامل چیست؟

سوال: