نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان: خدمات بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها ماندگار و ارزشمند است

تاریخ ارسال : 1403/01/27

خدمات بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها ماندگار و ارزشمند است

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا سلطانی مسیول دفتر نمایندگی ولی فقیه و‌معاونین این نهاد با حضرت ایت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان دیدار و گفتگو کردند. آیت اله خاتمی با بیان اینکه، بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستاهای استان منشا خیر و برکت زیادی بوده و موجب تحول عظیم و افزایش رضایتمندی اهالی روستاها را در برداشته است، اظهار کرد: خدمات بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها ماندگار و ارزشمند است . وی ادامه داد: فعالیت‌ های عمران روستایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در امور کالبدی و عمران و آبادی روستاهای استان است که در محرومیت زدایی و توسعه استان نقش مهمی داشته است. آیت اله خاتمی با تاکید بر اینکه، خدمت به مردم دارای اجر و ثواب اخروی است، افزود: از این رو باید همه مسئولین دست به دست هم دهند و در توسعه استان بویژه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته بکوشند. وی در پایان گفت: زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قابل تحسین می باشد.

موضوع خبر :
  • دیدار
  • دهه حساب 100
  • امام جمعه
اشخاص :
  • امام جمعه
  • مدیرکل
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان: خدمات بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها ماندگار و ارزشمند است چیست؟

سوال: