مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان: مشارکت مردم دراحداث مسکن مقاوم روستایی بسیار موثر است

تاریخ ارسال : 1403/01/06

مشارکت مردم دراحداث مسکن مقاوم روستایی بسیار موثر است

با مشارکت مردم شاهد تسریع در اجرای پروژه ها و کاهش هزینه های نهضت ملی مسکن خواهیم بود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تبریک سال نو ، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب ، امسال نیز در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ، همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد .

رضا خواجه ای با بیان اینکه ، مشارکت مردم در احداث مسکن مقاوم روستایی و عمران و آبادنی روستاها نقش کلیدی است، افزود : امروزه مشارکت روستائیان در امور روستایی و با دید تخصصی تر در توسعه روستایی، از ضروریات برنامه ریزی در محیط های روستایی به شمار می رود.

وی تاکید کرد : مشارکت مردم در اجرای طرح‌های روستایی به توسعه، عمران و آبادانی روستاها شتاب بیشتری می‌دهد. خواجه ای ، به اجرای ۶۳/۷ درصدی طرح هادی روستایی و ۵۷ درصدی مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان اشاره کرد و گفت : مردم روستاها باید مشکلات، کاستی‌ها و نیازمندی‌های جامعه روستایی را شناسایی و توسط دهیاران و شوراهای اسلامی به مسولان مربوطه انتقال دهند تا پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گیرد. مدیرکل بنیاد مسکن استان ، رفع محرومیت از روستاها و گسترش عدالت اجتماعی را از اهداف اصلی این نهاد دانست و گفت: نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستاها نقشی کلیدی است که در همین راستا همکاری موثر شوراها و دهیاران زمینه ساز رونق و آبادانی بیشتر روستاها را به دنبال خواهد داشت . وی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و افزود : برای تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه های نهضت ملی مسکن ، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد . خواجه ای با بیان اینکه ، در حال حاضر بنیاد مسکن بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان های استان در دست ساخت دارد ، تاکید کرد : با افزایش و مشارکت مردم در اجرای پروژه های مسکن ، علاوه بر تسریع در اجرای پروژه‌ها شاهد رشد سرمایه گذاری هم خواهیم بود. وی به برخی موفقیت های بنیاد مسکن استان زنجان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت : کسب رتبه برتر کشوری در زمینه های جذب تسهیلات بهسازی و مسکن روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی ، تعداد پرونده های انعقاد قرارداد شده با بانک های عامل برای مقاوم سازی مسکن روستایی ، اجرای موفق طرح منظومه های روستایی ‌و… از برخی موفقیت های این نهاد با مشارکت مردم به شمار می اید .

موضوع خبر :
  • مسکن
  • مشارکت مردم
  • شعار سال
اشخاص :
  • بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان: مشارکت مردم دراحداث مسکن مقاوم روستایی بسیار موثر است چیست؟

سوال: