پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن به مناسبت5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن به مناسبت5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله

تاریخ ارسال : 1402/10/05

پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن به مناسبت5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله

پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن به مناسبت5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله

 

پنجم دیماه سالروز زلزله غم انگیز بم در سال ۱۳۸۲ که به نام " روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی" نامگذاری شده، فرصتی برای آگاهی بخشی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه است که باید با رویکرد ارتقای توانمندیها به منظور پیشگیری، کاهش خطرات احتمالی و به حداقل رساندن آسیبها همراه باشد.

ساخت واحدهای مسکونی مقاوم و امن در مقابل خطرات حوادث طبیعی، ترویج مقاوم‌سازی و افزایش آگاهی روستائیان برای بالا بردن کیفیت، استانداردسازی شرایط زندگی و ممانعت از ساخت‌وساز در حریم‌های ناایمن اهمیت زیادی دارد، به طوری که بنیاد مسکن استان زنجان گام های موثری با همکاری بانک های عامل در ارائه تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی  برداشته است .

 

در این راستا دستگاه های مرتبط نیز باید با تدوین برنامه های عملی، موجبات افزایش تاب آوری استان را فراهم آورده و در راستای رسالت خود در تعهد به اخلاق حرفه ای تمامی توان و اهتمام خود را در زمینه برنامه ریزی و عمل برای مدیریت بحران و راهکارهای پیشگیرانه به کار بگیرند. امید است با نگاه دانش محور و با بهره گیری هرچه بیشتر از یافته های علمی و تجارب به دست آمده، حوادث طبیعی مطابق با استانداردهای جهانی به حداقل ممکن کاهش یابد.

 

 

 

 

موضوع خبر :
  • زلزله
  • بازسازی
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن به مناسبت5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن به مناسبت5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله چیست؟

سوال: