دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای گسترش تعاملات دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای گسترش تعاملات

تاریخ ارسال : 1402/10/05

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای گسترش تعاملات

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای گسترش تعاملات

 

دکتر فولادی مدیرعامل شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن با حضور در استان زنجان با مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان در راستای گسترش تعاملات دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن به برخی پروژه های این نهاد در حوزه مسکن شهری اشاره کرد و گفت: ساخت 6500 واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده  که خوشبختانه تاکنون احداث  2 هزار واحد آغاز شده و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی می باشد.

وی با اشاره به اینکه، هزار و ۱۰۶ واحد برای متقاضیان نهضت ملی در شهرستان ابهر در حال ساخت است، تصریح کرد: از این تعداد ۵۰۶ واحد با پیشرفت متوسط ۶۰ درصد در شهرهای هیدج و صایین قلعه در حال تکمیل و تعداد ۶۰۰ واحد در شهر ابهر در حال انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار است.

خواجه ای به پروژه 368 واحدی گلشهر زنجان به مساحت 52542 متر مربع اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال حاظر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که هم اکنون 64 واحد از این پروژه در مراحل پایانی بوده و به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بر ضرورت گسترش تعاملات در تامین مصالح استاندارد و اجرای پروژه های مسکن با شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن تاکید کرد.

در ادامه دکتر فولادی، حضور  مهندس خواجه ای به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان را سبب خیر و برکت برای این استان عنوان کرد و اظهار داشت: این شرکت با تمامی امکانات و ظرفیت خود در کنار بنیاد مسکن استان زنجان بوده و آماده هرگونه همکاری در تکمیل پروژه ها و اجرای پروژه های جدید می باشد.

در این جلسه بر گسترش سطح تعاملات و همکاری های دو مجموعه تاکید و راهکاری آن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

 

 

موضوع خبر :
  • دیدار
  • مدیرکل
  • بنیاد
  • مسکن
  • استان
  • با
  • مدیرعامل
حوزه متولی :
  • معاونت امور مسکن شهری
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای گسترش تعاملات دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در راستای گسترش تعاملات چیست؟

سوال: