دفتر مدیر کل
- ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
- بدون مجموعه
- کد خبر 191
- 617 بازدید
- بدون دیدگاه
سایز متن /
دفتر مدیر کل
دفتر مدیر کل برنامه ریز و دستیار و بازوی اجرایی مدیر است .
مقدمه
۱- مراجعان و کارکنان یک سازمان سیمای مدیر را در آئینه دفتر آن واحد می بینند و بر آن اساس قضاوت می کنند.۲- علاوه بر داشتن اطلاعات لازم در زمینه امور اداری یک سازمان و حوزه مدیریت باید دارای ویژگیهایی نیز باشد تا مورد قبول مدیریت و سازمان ذیربط قرار گیرد .
اهداف و رسالت :
رسالت دفتر مدیر کل :
دستیابی به اهداف زیر چتر رسالتها ممکن است انجام کلیه امور مربوط به مدیریت و مرکزیت دادن به مراجعین حضوری و غیر حضوری با تکیه بر تعهد مداری برپایه قوانین و مقررات جاریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
اهداف :
اجرای صحیح امور و برنامه ریزی صحیح جهت برگزاری جلسات و هماهنگی آن با مدعوین – ارتقاء کیفـیت ارائه خدمات ، افزایش رضایتمندی پرسنل ، ارباب رجوع و مقام مافوق
شرح وظایف :
۱- مدیریت زمان جهت برگزاری جلسات و کمیته های راهبردی ۲- تنظیم برنامه ها و زمانبندی برای جلسات با حضور مدیر کل ۳- برنامه ریزی ، هماهنگی و فراهم کردن مقدمات برای تشکیل جلسات ۴- ابلاغ دستورات مدیر کل به واحدهای تابعه ۵- دریافت و بررسی مدارک و درخواستهای رسیده ۶- هماهنگی با مدیر کل برای ملاقات عمومی مردمی ۷- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز حسب مورد درخواستی ۸- پیگیری نامه های ارجاع شده تا حصول نتیجه ۹- تنظیم برنامه های هفتگی ۱۰- تهیه گزارشهای دوره ای با حضور مدیر کل برای جلسات ، مصاحبه ها و همایش ها ۱۱- دریافت آمار و اطلاعات و جمع بندی و ارائه به مدیر کل
ملاقات عمومی با مدیر کل هر هفته یکشنبه ها ساعت ۱۲-۱۰ می باشد .
*