امام خمینی (ره) : همه محرومان باید خانه داشته باشند ، هیچکس در هیچ گوشه مملکت نباید از داشتن خانه محروم باشد .
پنج شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱

واگذاری واحدهای مسکونی مسکن شهری

واگذاری واحدهای مسکونی مسکن شهری

 

       در فرآیند ساخت وساز واحدهای مسکونی در حوزه مسکن شهری ، واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان  آخرین و حساس ترین مرحله از ارائه محصول نهایی به مخاطبان میباشد.

 گزارش ضمیمه حاوی اطلاعات واگذاری از سال ۱۳۸۱ لغایت خردادماه۹۱ میباشد. در اواخر سال ۸۷ ،روند انجام عملیات واگذاری واحدهای مسکونی شهری در استانها از مرحله ثبت نام تا تحویل واحد مسکونی و نهایتا صدور سند بنام متقاضی به حوزه معاونت مسکن شهری محول گردیدوپس از آن این معاونت نسبت به تهیه و ارسال بخشنامه ها و دستورالعملهای مورد نیاز به شرح ذیل اقدام نموده و بطور مستمر و دوره ای چگونگی اجرای آنها مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرد.

۱-             یکنواخت سازی روند واگذاری در استانهاومتحدالشکل سازی فرمتهای مورد نیاز.

۲-             ایجاد بانک اطلاعات متقاضیان و ثبت فرآیند واگذاری.

۳-             تنظیم قرارداهای تیپ ،پیش فروش به قیمت قطعی-فروش قطعی-ودیعه گذاری.

۴-             تهیه گزارش وضعیت واگذاری واحدهای مسکونی پروژه های پایان یافته مسکن شهری بنیاد مسکن  بصورت مستمر.

۵-             دریافت گزارش تشکیل کمیته واگذاری استانها از جلسات تشکیل شده بصورت مستمر.

۶-             تهیه و ابلاغ فرم تیپ ثبت نام متقاضیان واحدهای مسکونی شهری بنیاد مسکن.

۷-             تهیه و ابلاغ فرم تیپ استعلام از ادارات و سازمانهای مرتبط در خصوص واگذاری واحدهای مسکونی شهری پروژه های حمایتی.

۸-             تهیه و ابلاغ فرم تیپ تعهد نامه مخصوص متقاضیان پروژه های حمایتی مسکن شهری.

۹-             ایجاد بانک مطالبات(مربوط به منابع بخش مسکن شهری در واگذاری واحدهای مسکونی شهری)از متقاضیان در استانها و دریافت گزارشات دوره ای و کنترل روند دریافت مطالبات.

۱۰-         تهیه و ابلاغ  فرم تیپ تحقیق محلی از وضعیت متقاضیان واحدهای مسکونی شهری پروژه های حمایتی.

۱۱-         تهیه و ابلاغ فرم تیپ صورتجلسه تحویل واحد مسکونی به متقاضیان و صورتجلسه رفع نواقص پروژه های مسکن شهری.

۱۲-         تهیه و ابلاغ فرم تیپ معرفی نامه متقاضی به بانک جهت عقد قرارداد تسهیلات فروش اقساطی.

۱۳-         تهیه و ابلاغ فرم تیپ متقاضیان مسکن شهری به دفترخانه اسناد رسمی و سازمان مسکن و شهر سازی جهت اخذ سند مالکیت.

۱۴-         تهیه و ابلاغ فرم تیپ تقاضای تهیه نقشه و صورتمجلس تفکیکی و صدور سند از اداره ثبت و اسناد واملاک و فرم درخواست پایان کار از شهرداری.

.

 

*

code

معرفی اجمالی بنياد مسكن زنجان

در پي فرمان حضرت امام در ۲۱ فروردين ۱۳۵۸ و افتتاح حساب ۱۰۰ و توجه عموم  به اين امر مهم بنياد مسكن انقلاب اسلامي در بيست وپنجم ارديبهشت ماه فعاليت خود را آغاز كرد. اساسنامه بنياد در تاريخ هفدهم آذرماه سال ۱۳۶۶ به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيدو طبق آن وظايفي بر عهده اين نهاد گذارده شده.

بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان زنجان با هفت شعبه در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره ، خدابنده ، طارم ، ماهنشان ، ایجرود و بانک ماشین آلات به منظور انجام مسئوليت ويژه بنياد مسكن در رابطه با توسعه مسكن در شهرها و روستاها و اقشار كم‌درآمد و بازسازي مناطق آسيب‌ديده از سوانح عهده‌دار وظايف مربوط مي‌باشند.

پیگیری درخواست های ثبت شده

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان زنجان مي باشد.

Template Design:Dima Group