دفتر برنامه ریزی و تحقیقات
- 24 تیر 1393
- بدون مجموعه
- کد خبر 282
- 807 بازدید
- بدون دیدگاه
سایز متن /
شرح وظایف دفتر برنامه ریزی و تحقیقات:
۱- بررسی، تحلیل و ارزیابی مالی و اقتصادی طرحهای اجرایی
۲-انجام مطالعه بر روی روشهای جدید طراحی و فناوری نوین و طرح های جدید شهرسازی
۳- تهیه دستورالعمل ها و قوانین و بررسیهای لازم جهت حصول اطمینان از رعایت ضوابط و مقررات شهری و منطقه ای و فنی در پروژه های مسکن شهری جهت برنامه ریزی در طرح های مطالعاتی
۴-شناسایی و تامین منابع مالی طرح ها
۵-پیشنهاد و تدوین برنامه های سالیانه، میان مدت و بلند مدت حوزه مسکن شهری.
۶-انتخاب مشاور جهت تهیه نقشه
۷-بّرآورد اولیه ساخت
۸-تهیه طرح توجیه اقتصادی پروژه ها
۹- تهیه برنامه زمان بندی پروژه ها
*