مقام معظم رهبری : بنیاد مسکن یکی از برکات مستمر و صدقات جاری امام راحل می باشد
یکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

(خبرگزاری ایرنا و کانال استانداری):میز خدمت الکترونیکی بنیاد مسکن زنجان راه‌اندازی شد

(خبرگزاری ایرنا و کانال استانداری):

زنجان- ایرنا – میز خدمت الکترونیکی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ۴۰ سالگی انقلاب، راه‌اندازی شد و تمام خدمات از طریق آن به‌صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به متقاضیان ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه‌های اجرایی به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان و ارتقای رضایت‌مندی ارباب رجوع، مکلف به برنامه‌ریزی و اجرای مفاد دستورالعمل «میز خدمت الکترونیکی» در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری شده‌اند.
اطلاع‌رسانی شفاف در مورد خدمات، مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان انجام خدمات، هزینه‌های مورد نیاز برای دریافت خدمات، روند ارائه شکایت و پیگیری و مسئول اصلی خدمت مورد نظر، امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم‌های الکترونیکی و بارگزاری و ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات مورد نیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب رجوع از جمله ویژگی‌های این میز بوده که از طریق اینترنت قابل دسترس است.
اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، یکی از دستگاه‌هایی است که در راستای سیاست دولت مبنی بر اخذ خدمات بدون حضور فیزیکی به ارباب رجوع قدم برداشته و میز خدمت الکترونیکی این بنیاد که از ابتدای سال جاری به‌صورت آزمایشی آغاز به کار کرده بود همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد.
این میز خدمات تخصصی در ۹ بخش را به‌صورت الکترونیکی به متقاضیان ارائه می‌کند.
تمام فرم‌ها، مستندات مورد نیاز، توضیح طرح‌ها، مراحل طی پروژه و زمان‌بندی مراحل انجام تقاضا در این میز آمده و نتیجه تمام مراحل طی و درخواست متقاضیان در اتوماسیون اداری در هر مرحله از طریق پیامک به متقاضی اعلام شده و حتی نتیجه نهایی نیز بدون نیاز به مراجعه حضوری و با کد رهگیری قابل دریافت است.
گزینه جدیدی نیز در آینده نزدیک در این میز فراهم خواهد شد که زمان حضور کارشناسان مربوطه در اداره‌های استان و شهرستان‌ها جهت انجام اموری که نیاز به مراجعه حضوری دارند را مشخص می‌کند تا متقاضیان قبل از مراجعه به اداره از حضور کارشناس مربوطه اطلاع داشته باشند.
از مزایای این میز این است که متقاضیان از نقاط مختلف استان بدون مراجعه حضوری و فقط از طریق ارتباط اینترنتی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، برنامه‌های راهبردی طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز همزمان با افتتاح نمایشگاه شکوه چهل سالگی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان رونمایی شد.
این نمایشگاه تا ۱۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان دایر بوده و زمان بازدید از آن در دو نوبت از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶ تا ۲۱ می‌باشد.لینک خبر:

*

code

معرفی اجمالی بنياد مسكن زنجان

در پي فرمان حضرت امام در ۲۱ فروردين ۱۳۵۸ و افتتاح حساب ۱۰۰ و توجه عموم  به اين امر مهم بنياد مسكن انقلاب اسلامي در بيست وپنجم ارديبهشت ماه فعاليت خود را آغاز كرد. اساسنامه بنياد در تاريخ هفدهم آذرماه سال ۱۳۶۶ به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيدو طبق آن وظايفي بر عهده اين نهاد گذارده شده.

بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان زنجان با هفت شعبه در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره ، خدابنده ، طارم ، ماهنشان ، ایجرود و بانک ماشین آلات به منظور انجام مسئوليت ويژه بنياد مسكن در رابطه با توسعه مسكن در شهرها و روستاها و اقشار كم‌درآمد و بازسازي مناطق آسيب‌ديده از سوانح عهده‌دار وظايف مربوط مي‌باشند.

پیگیری درخواست های ثبت شده

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان زنجان مي باشد.

Template Design:Dima Group